Deklaracja dostępności Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Gliniku Dolnym
Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Gliniku Dolnym.
- Data publikacji strony internetowej: 2011-08-31
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2011-08-31
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
1) niektóre z opublikowanych zdjęć nie posiadają opisu alternatywnego,
2) zamieszczone na stronie aktualności w formie plików pdf mogą nie być dostępne w całości, gdyż były skanowane,
3) strona nie zawiera informacji w tekście łatwym do czytania, strona zawiera tekst, który może być odczytany przez syntezator mowy,
4) strona zawiera dokumenty pdf, doc, xls z niepoprawną logiczną strukturą dokumentu
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-15
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna Pasaman.
- E-mail: dps@glinikdolny.pl
- Telefon: 172777934
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
- Adres: Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
- E-mail: dps@glinikdolny.pl
- Telefon: 172777934
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym mieści się w budynku wolnostojącym, wielokondygnacyjnym. Do budynku prowadzą 3 wejścia. Wejście główne znajduje się od strony północnej. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Wejście główne prowadzi do windy znajdującej się wewnątrz budynku. Wszystkie pomieszczenia są wolne od barier poziomych i pionowych, istnieje zapewniony dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłaczeniem pomieszczeń technicznych. W budynku znajdują się 4 ogólnodostępne toalety dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W DPS nie można korzystać z tłumacza polskiego języka migowego.
W DPS nie ma zamontowanych pętli indukcyjnych.